Χωρίς κατηγορίαΤι είναι ο Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης ; Όλες οι απαντήσεις που χρειάζεσαι ! - Pegasus Software

7 Αυγούστου 20240

Τι σημαίνει Πάροχος ;                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης θεωρείται μια εταιρία η οποία διασφαλίζει την εγκυρότητα των παραστατικών που εκδίδει, την άμεση διαβίβαση τους και αρχειοθέτησή τους στη πλατφόρμα myDATA. Ο πάροχος είναι υποχρεωμένος  βάσει νόμου να αρχειοθετεί τα παραστατικά των πελατών του και να διαβιβάζει τις συνόψεις των παραστατικών στην ΑΑΔΕ.

Πώς γίνεται η ηλεκτρονική έκδοση παραστατικών μέσω Παρόχου ;                                                                                                                                                                                                                                               Τα παραστατικά εσόδων ελεύθερων επαγγελματιών και επιχειρήσεων μπορούν να εκδίδονται με τη χρήση υπηρεσιών Παρόχου ΥΠΑΗΕΣ. Όλα, τα τιμολόγια και οι αποδείξεις λιανικής πώλησης που εκδίδονται και αυθεντικοποιούνται μέσω του αδειοδοτημένου λογισμικού έκδοσης ηλεκτρονικών στοιχείων ενός Παρόχου, θεωρούνται ηλεκτρονικά τιμολόγια και ηλεκτρονικά στοιχεία λιανικής πώλησης αντίστοιχακαι αναφορικά με την έκδοση και αυθεντικοποίηση αυτών, ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 14 και 15 του ν. 4308/2014.

Πώς εκδίδονται τα παραστατικά εσόδων μέσω Παρόχου;                                                                                                                                                                                                                                                                     Τα παραστατικά που εκδίδονται με τη χρήση υπηρεσιών Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης διαβιβάζονται ηλεκτρονικά στους προοριζόμενους λήπτες από την υπηρεσία του Παρόχου (αλλά και σε έντυπη μορφή, εάν κάτι τέτοιο απαιτηθεί από το λήπτη του παραστατικού). Ειδικότερα σε ότι αφορά τη δραστηριότητα της λιανικής πώλησης, κάθε απόδειξη εκδίδεται και αυθεντικοποιείται (από την υπηρεσία του Παρόχου) χωρίς τη χρήση ταμειακής μηχανής ή φορολογικού μηχανισμού και παραδίδεται σε έντυπη μορφή στον πελάτη κατά την παράδοση του προϊόντος.

Σε κάθε παραστατικό εσόδου (τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής) που εκδίδεται πρέπει να αναφέρετε η επωνυμία και ο ιστότοπος του Παρόχου, η συμβολοσειρά αυθεντικοποίησης και ο «Μοναδικός Αριθμός Καταχώρησης» (ΜΑΡΚ) του παραστατικού και να αποστέλεται στην ΑΑΔΕ, καθώς και QR Code για την άμεση επισκόπησή του περιεχομένου του μέσω σάρωσης (σε ιστοσελίδα του Παρόχου).

Πώς εκδίδονται τα παραστατικά Χονδρικής και Λιανικής μέσω Παρόχου;                                                                                                                                                                                                                                             Το εκδοθέν παραστατικό τίθεται στη διάθεση του λήπτη σε ηλεκτρονική μορφή με χρήση υποδομών του παρόχου, καθώς και σε εκτυπώσιμη μορφή, εάν αυτό ζητηθεί. Ειδικά, για κάθε λιανική πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών, τα εκδοθέντα στοιχεία λιανικής πώλησης εκτυπώνονται και παραδίδονται στους ιδιώτες καταναλωτές με κάθε παράδοση αγαθού ή με την ολοκλήρωση της παροχής υπηρεσιών.

Τα ηλεκτρονικά παραστατικά λιανικής πρέπει να έχουν αυθεντικοποιηθεί από τον πάροχο και να είναι δυνατή η άμεση επισκόπηση του συνόλου του περιεχομένου τους από ιστοσελίδα του παρόχου, πριν την παράδοσή τους στον πελάτη λιανικής.

Επίσης, σε κάθε παραστατικό που εκδίδεται με χρήση υπηρεσιών παρόχου, αναγράφεται η επωνυμία και ο ιστότοπος του παρόχου ενώ αναγράφεται και η συμβολοσειρά αυθεντικοποίησης, ο Μοναδικός Αριθμός Καταχώρησης (Μ.ΑΡ.Κ.), καθώς και το αναγνωριστικό του παραστατικού.

Πλεονεκτήματα :

  • Μείωση κόστους από έξοδα εκτύπωσης, μεταφοράς και αρχειοθέτησης.
  • Μείωση του χρόνου παραγραφής από πέντε (5) σε τρία (3) έτη
  • Μείωση του χρόνου επιστροφής φόρου από ενενήντα (90) σε σαράντα πέντε (45) ημέρες
  • Συνεισφορά στην περιβαλλοντική βελτίωση, λόγω μείωσης χρήσης χαρτιού.
  • Εύκολη πρόσβαση και αναζήτηση τιμολογίων σε ψηφιακή μορφή
  • Πιστοποίηση αυθεντικότητας των παραστατικών με ειδικό QR CODE
  • Πλήρης εναρμόνιση με την ελληνική νομοθεσία

H  ΤΕΣΑΕ είναι πιστοποιημένος Ηλεκτρονικός Πάροχος
με αριθμό αδείας: 2023_07_116TESAE_001_Pegasus e-invoicing_V1_14072023.

Καλέστε μας για περισσότερες πληροφορίες, έτσι ώστε να συζητήσουμε τη βέλτιστη λύση για την επιχείρησή σας!

 

 

 

 

Πηγές: https://go.prosvasis.com/

 

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμένα *

https://www.pegasus-software.gr/wp-content/uploads/2022/07/pegasus-tesae.png
https://www.pegasus-software.gr/wp-content/uploads/2022/07/pegasus-tesae.png
Subscribe

If you wish to receive our latest news in your email box, just subscribe to our newsletter. We won’t spam you, we promise!

    Applauz

    As the pioneer of the lean startup movement, APPLAUZ has dedicated it’s time to sharing effective business strategies that help new businesses and enterpreneurs put their money to work in the right way.

    Subscribe

    If you wish to receive our latest news in your email box, just subscribe to our newsletter. We won’t spam you, we promise!

      Applauz

      As the pioneer of the lean startup movement, APPLAUZ has dedicated it’s time to sharing effective business strategies that help new businesses and enterpreneurs put their money to work in the right way.

      Copyright by BOLD THEMES. All rights reserved.